michaelsdotter

Alla inlägg under mars 2011

Av olivia persson - 27 mars 2011 19:48


jaha, då var denna helgen slut. Hatar verkligen att alla helger går så fort... Men i fredag blev det att va med milla, jakob, hugo, jonte och timmy. Trevlig kväll faktiskt :) sen igår blev det först match, gick inte så bra.... har inte tränat helt på 3 veckor ! sen kvällen spenderade jag med felicia och hanna @felicias place, mycket trevligt som vanligt ja ! sen idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, rätt skönt faktiskt. Nu blir det att klämma i mig lite våfflor och sockerkakan jag har bakat, sen lite big brother. Bra kväll ? ohyes ! hör av mig.

puss

    olivia fucking persson.

 

Av olivia persson - 24 mars 2011 18:26


jaha, imorgon är det fredag, äntligen! den kommer nog spenderas med min älskade granne milla och annat folk. Veckan har varit lite lagom bra. Var på moppekurs hela måndagen och tisdagen, så ingen skola för mig dom dagarna. Sen slutade 10 över 1 igår, sen seg dag idag sen fredag imorgon. Finns faktiskt inte mycket att klaga på. Nu blir det att städa lite sen får jag se. Blir ingen träning för mig ikväll, blir bara värre och värre med min skada tyvärr... Men sticker kanske ner och tittar på flickorna lite. Hör väl av mig,


puss


Av olivia persson - 14 mars 2011 20:38


oj, inte skrivit på ett tag me har inte orkat eller haft tid. I fredags blev det att ha gäster sen innebandy, sen va ute lite. Sen i lördags hände det inte så mycket, kollade lite innebandy sen kvällen tillbringades @ familjen järvinen. Mycket trevligt. Sen i söndags blev det innebandy igen, hallå innebandy tönt ? nej men helgen har varit bra (y' sen idag var det första skoldagen på 3 veckor, lagom segt ja! men överlever nog. hör av mig


puss

    

Av olivia persson - 7 mars 2011 21:59


fredags va det innebandy med en massa folk, sen match i lördags. Gick dock inte så bra, förlorade och sen skadade jag låret. Så blir borta från fotbollen ett bra tag :/ sen på kvällen blev det mys med mina älskade änglar felicia hanna och nellie ♥ sov hos felicia sen med dom :) sen igår blev det att upp till mommo en stund. Sen idag var det första dagen på praon på allfoto. Riktigt kul faktiskt ! aja, sen bara varit hemma.... hör av mig.


puss

Av olivia persson - 4 mars 2011 23:26


sitter här @ my place med felicia, nellie, hanna och petra. Mycket trevligt ja. Imorgn blir det först match hemma mot Osby sen spendera lördagkvällen med felicia hanna och nellie :) mums. hör avv mig ! 


puss

    


hanna, felicia, jag, petra, nellie (y'


    

Av olivia persson - 2 mars 2011 16:39


hemma från ännu en dag på konsum. nu har jag nyss ätit och blir nog tyvärr att TRÅKA hela dagen.... vill verkligen inte det.... messa om ni vill hitta på något ? :) menmen, får väl se om jag hittar något :) hör av mig.


puss  me and my jossii

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards