michaelsdotter

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

hope it gives you hell

Av olivia persson - 14 mars 2011 20:38


oj, inte skrivit på ett tag me har inte orkat eller haft tid. I fredags blev det att ha gäster sen innebandy, sen va ute lite. Sen i lördags hände det inte så mycket, kollade lite innebandy sen kvällen tillbringades @ familjen järvinen. Mycket trevligt. Sen i söndags blev det innebandy igen, hallå innebandy tönt ? nej men helgen har varit bra (y' sen idag var det första skoldagen på 3 veckor, lagom segt ja! men överlever nog. hör av mig


puss

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia persson - 5 oktober 2011 09:44

vill börja med att helgen har varit underbar, men det är ju nästan alla helger? Sen skola i måndags, alltid lika tråkigt... Men sen när jag kom hem mådde jag inte så bra, visade sig att jag hade feber... Så va hemma igår från skolan och packade klart...

Av olivia persson - 23 september 2011 17:09


  jaha, varit hemma nästan hela veckan för har haft ont i halsen och feber. Så varit hemma idag med så kunde inte hitta på något ikväll.. Så blir att skämma ut min syster ikväll på hennes pyjamasparty! nästan lite för roligt. Men imorgon så har vi ...

Av olivia persson - 9 september 2011 18:35

Just nu sitter jag på jp's pizzeria med becca, matilda emelie och petra, lite senare blir det innebandy med dessa töser. Skoldagen har idag har varit i stort sett lika tråkig som alla andra skoldagar... Helgen består av innebandy ikväll då, imorgon v...

Av olivia persson - 5 september 2011 15:49


jaha, då va första skoldagen denna veckan avklarad. Alltid lika drygt! Nu är jag nästan precis hemkommen,nu blir det att slänga i min lite mat sen städa upp på mitt rum lite grann och kanske ut en sväng senare. Ikväll blir det träning och det är pr...

Av olivia persson - 4 september 2011 21:10


  usch, har inte bloggat på över 3 månader! fy, men nu ska jag försöka komma igång som smått igen.Men kommer inte blogga så ofta. Någon gån i veckan kanske. Men kan ju börja med att jag har haft ett fantastiskt sommarlov! Har verkligen världens bäs...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards