michaelsdotter

Alla inlägg under februari 2011

Av olivia persson - 14 februari 2011 19:48


jaha, har mina bruuudar åkt hem. Nu blir det att hoppa in i duschen sen dejta sängen ! hyfsat sleten... finns inte mycket mer att säga, så godnatt bloggen!


puss


    

Av olivia persson - 14 februari 2011 13:45

hemma från en smått seg dag i skolan. Nu blir det attt chilla ett tag, sen lite senare blir det att träffa mina flickor felicia & hanna ♥ så spenderar dagen med dessa änglarna ! :) lägger nog in ett inlägg ikväll, blir ingen träning för mig. Hosta och ont i halsen. mums....


puss


   went from the dark bad side, to the bright good side!


  

Av olivia persson - 12 februari 2011 17:40


jaha, då va jag hemma efter en fredag och halv lördag på spa! har haft det riktigt gött ska jag säga. Ikväll blir det bara att chilla och ta det lugnt, sen imorgon blir det hockey med Felicia sen Osby med Milla ! :) hör kanske av mig senare ikväll. 


puss

     även en lite smått ugly bild från da spa !

  

Av olivia persson - 10 februari 2011 20:43


oj, känner att jag har vatt lite seg med upptatering... men aja, har inte hänt så mycket. Men börjar nog dock bli sjuk ! ont i halsen och hosta, mysigt....men i helgen blir det spa nu fredag-lördag. Ska bo i en stuga som har jacuzzi utomhus, ett litet "gym", massagestolar med massa inne i stugan vi ska bo i, inte helt fel om jag får säga det själv! sen på söndag blir det att titta på hockey med min andra halva (L) hör av mig ! 


puss


  

    

Av olivia persson - 5 februari 2011 16:25


jadå, då var det helg ! fy va gössigt.

den började med att jag, felicia och nellie gick hemm till felicia och var där en stund. Sen stack vi till innebandyn och träffade massa folk. Sen efter den var vi ute en stund med folk. Sen sov min lilla fru Nellie hos mig. Sen idag vaknade vi vid 20 över 9. Åt lite sen vid 11 blev det träning. Skit go träning ! nu sitter jag här hemma och gör ingenting ! får se vad som händer ikv ! 


puss



     jag och min älskade kusin felicia. (L) 

  

Av olivia persson - 1 februari 2011 18:51

jadå, var friluftsdag idag. men var typ knappt med på den... skadade tummen... HAHAHHAHHAA, jag lyckas alltid med sånt. Så fick åka till akuten. Aja, inge större fel på den. Men skulle tyvärr vila från träningen ikv :( rättså tjåligt. Men blir nog att städa lite och försöka hitta något och göra imorgon, får då är det studiedag ! hyfsat gössigt ja.....


puss


    

männen reagerar världen, kvinnorna reagerar männen.      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards