michaelsdotter

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av olivia persson - 5 oktober 2011 09:44

vill börja med att helgen har varit underbar, men det är ju nästan alla helger? Sen skola i måndags, alltid lika tråkigt... Men sen när jag kom hem mådde jag inte så bra, visade sig att jag hade feber... Så va hemma igår från skolan och packade klart alltihopa! För just nu sitter jag i bilen påväg upp till Göteborg för att sen ta flyget därifrån till LONDON! har längtat hyfsat mycket kan jag ju säga... Så kanske bloggar lite där borta om jag får tid för det finns ju wifi i stort sett överallt i London. Så det ska jag nog kunna ordna! Men bilder och sånt från London kommer inte upp förrens på söndag eller måndag. För kan inte ladda upp bilder när jag mobilbloggar... Men snart ska det ju komma en bloggplatsen-app så då borde man ju säkert kunna lägga upp bilder. Men nu ska jagssssssdta i hörlurar och musik och sova lite. Hör av mig när jag kan.Ha det bra här hemma!PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards